• Szkolenia

Dzielimy się wiedzą i wieloletnim doświadczeniem

stacjonarnie i on-line

Naszą specjalnością jest nie tylko doradztwo w zakresie prawa podatkowego czy wykonywania audytów w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach. Przeprowadzamy również profesjonalne szkolenia otwarte i zamknięte. W ciągu blisko 8 lat przeprowadziliśmy ich łącznie już ponad 400. Oznacza to, że posiadamy niezbędne doświadczenie nie tylko w zakresie merytoryki, ale również przystępnego przekazywania wiedzy grupom o różnej wielkości, a także składających się z bardzo zróżnicowanych osób (pod względem kwalifikacji czy stanowiska).

NASZE SZKOLENIA

POLSKI ŁAD 2.0 – zmiany dla pracowników, przedsiębiorców i księgowych od 1 lipca 2022 r.

Termin: 14 lipca 2022

Forma: szkolenie online

Polski Ład 2.0 to uproszczenia, poprawki, szanse i zagrożenia. To nowe decyzje do podjęcia!

Pakiet VAT e-commerce w praktyce

Termin: 28 czerwca 2022

Forma: szkolenie online

W ramach szkolenia omówimy mi.in. kwestie dotyczące: dostawy towarów i świadczenia usług na terytorium kraju, zmian w sprzedaży wysyłkowej od 2021 r. i 2022 r., zakresu i zasad prowadzenia ewidencji transakcji WSTO i SOTI, eksportu usług, opodatkowania sprzedaży przez platformy sprzedażowe i dropshippingu.

Polski Nowy Ład – jak wykorzystać szanse i zminimalizować ryzyko

Termin: 8 listopada 2021

Forma: szkolenie online

W czasie spotkania omówimy najistotniejsze zmiany, jakie wejdą w życie w ramach Polskiego Nowego Ładu. Pokażemy również, że niosą one nie tylko rosnące obciążenia podatkowe, ale także szanse i nowe możliwości dla biznesu.

Skutki podatkowe inwestycji w nieruchomości w ramach house flippingu oraz wynajmu – od zakupu do sprzedaży

Termin: 9 września 2021

Forma: szkolenie online

Wyszukiwanie mieszkań w okazyjnych cenach, ich renowacja i sprzedaż z zyskiem (czyli tzw. house flipping) to dobra alternatywa w stosunku do innych form zarabiania na obrocie nieruchomościami. Osiągany zysk powoduje jednak szereg konsekwencji podatkowych, o których musimy pamiętać, żeby nie narazić się na problemy prawno-skarbowe